.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خاک‌سپاری جواد روحی با حضور پدر و مادرش در روستای خانوادگی/ شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری در مراسم تدفین
جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده ...
خاک‌سپاری جواد روحی با حضور پدر و مادرش در روستای خانوادگی/ شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری در مراسم تدفین

شمال نیوز: مراسم تدفین جواد روحی با حضور پدر و مادر و خانواده وی در روستای خانوادگی وی و توسط خانواده انجام شد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته، ادعا‌های مطرح شده در مورد بازداشت پدر و مادر جواد روحی صحت ندارد.

 

جسد جواد روحی بعد از کالبدشکافی و انجام آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی برای مشخص شدن علت تامه فوت توسط سازمان پزشکی قانونی، تحویل خانواده وی داده شده و در روستای کلیکان در شهرستان آمل دفن شده است.

 

خبر دستگیری پدر و مادر جواد روحی که توسط برخی سایت های ضداتقلاب منتشر شده، کذب بوده و آنها به همراه برخی از دوستان و آشنایانشان در مراسم تدفین پسر خود شرکت داشتند.

 

بنا بر این گزارش، در مراسم تدفین جواد روحی، تعداد معدودی قصد سردادن شعارهای ساختارشکن برای ایجاد درگیری داشتند که پدر و مادر وی مانع آنها شدند.

 

 جواد روحی یکی از زندانیان محکوم به اعدام در زندان نوشهر بود که  در ساعت ۳:۴۵ بامداد پنج‎شنبه، ۹ شهریور به دلیل تشنج به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد و علی رغم اقدامات پزشکی، فوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی زندان‌نوشهر، درباره فوت جواد روحی دستور قضایی، پرونده تشکیل و به شعبه اول بازپرسی ارجاع شده و دادستان نوشهر به همراه بازپرس، با حضور در زندان از هم بندیان متوفی در مورد وی سئوال کرده‌اند.

 

با دستور قضایی مقرر شده است دوربین‌های مدار بسته زندان بازبینی و بررسی شوند و وسایل شخصی متوفی از جمله یادداشت‌ها و داروهای وی مستندسازی شود.

 

جسد متوفی برای بررسی علت تامه فوت و معاینات سم‎شناسی به پزشکی قانونی ارسال شده و نسبت به کالبدشکافی و نمونه‎گیری اقدام شده است.

 

جواد روحی با حکم دادگاه ساری به اعدام محکوم شده بود و پرونده وی در حال رسیدگی بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.